Verzet

At 02:00 7-09-97 +0200, you wrote:

>Uiteraard, op de Bike zit bijvoorbeeld een 65-tands voortandwiel.
>Da's een flinke jongen.

Ik had op een gegeven moment zelfs een 72' geloof ik. Het probleem was dat
die dingen speciaal gemaakt werden, dus duren waren. Bovendien werden ze
niet gemaakt van het sterkste materiaal waardoor ze bijzonder snel sleten.
Dat was een van de redenen voor mij om over te stappen op de racer waarop de
gebruikelijke tandwielen zitten.

Overigens: ik heb pas die tandwielen vervangen en ik begrijp niet waarom een
pillon voor 30 piek en een groot voortandwiel 90 piek moet kosten. Zo'n
pillon heeft zeven tandwielen, meer gewicht, een ring, schroefdraad
etcetera: da's toch veel complexer.

Erno

Lees je HeT al?
www.dra.nl/~het

Humoristisch elektronisch Tijdschrift
Nieuwste HeT? Nummer 18 van 1 september 1997