Van de beheerder

Ligfietsers,

Even weer eens onder de aandacht brengen. Om de lijst optimaal te laten
werken het volgende:
- geen attachments meesturen of zoals Andre de Boer (waarschijnlijk
onbewust) het volgende:
eJ8+IggPAQaQCAAEAAAAAAABAAEAAQeQBgAIAAAA5AQAAAAAAADoAAEIgAcAGAAAAElQTS5NaWNy
- houd je signatures kort, vijf regels is genoeg (gisteren een hele lange
gezien van Frans van Eck)
- boodschappen aan mij als die van Willem Alexander Klein 'haal mij van de
lijst' stuur je niet naar de lijst maar naar
owner-nlhpv at maillist.il.fontys.nl (dit adres staat in de header achter:
errors to. Lidmaatschap opzeggen kan overigens veel gemakkelijker via onze
website: www.dse.nl/ligfiets
- als je iemand citeert, knip dan zoveel mogelijk weg. Wat hieronder staat
uit een mailtje van Ludger Offerhaus is natuurlijk volledig overbodig:
>{P.S. Nog bedankt voor je medeleven Siem :-) }
>
>                                -martin-
>                      zap at xs4all.nl - ICQ#2907241
>                            editor at OMC-TV

Groet,
Erno Mijland

HeT, het leukste e-zine op internet
de nieuwste editie: 1 september, nummer 18
info: www.dra.nl/~het