Re: Van de beheerder

Erno Mijland wrote:

> Ligfietsers,

[knip]
> - boodschappen aan mij als die van Willem Alexander Klein 'haal mij van de
> lijst' stuur je niet naar de lijst maar naar
> owner-nlhpv at maillist.il.fontys.nl (dit adres staat in de header achter:
> errors to. Lidmaatschap opzeggen kan overigens veel gemakkelijker via onze
> website: http://www.dse.nl/ligfiets
[knip]

Wat niet altijd werkt. Voor ik op vakantie ging me afgemeld via de
website om m'n mailbox niet te laten overlopen. Bij terugkomst 95
e-mails, waarvan 90 NLHPV-mails. (in twee weken)

Verder heb ik er niet onder geleden, maar of het werkt is de vraag.

de groetzels, bart

PS.Verder een tip: zet http:// voor een URL. Met steeds meer software
kun je dan gewoon doorklikken.