doppen voor frame

Hoi ligfietsers,

Ik heb onlangs een frame gekocht van zephyr ligfietsen om zo mijn eigen
ligfiets in elkaar te knutselen. Ik kan echter moeilijk aan doppen komen om
de bovenzijde van de staven af te doppen tegen regen e.d.
Kan iemand mij mischien wat tips of adressen geven.
Bedankt alvast.

Maurice v.d. Nieuwenhuijzen.
Hier komt de standaard melding die bij elk bericht meegestuurd
wordt. Je kan hem veranderen vanuit eudora middels de
opties Tools (bovenaan in de menu balk) en dan Signature.
Na het afsluiten van de Signature Window is hij veranderd.