schrijf!!!

Sinds kort maak ik deel uit van de redaktie van HPV-nieuws. Een van mijn taken ik het
verzamelen van kopij. En daarom een oproep:

Schrijf je ervaringen en (vakantie)verhalen op, maak verslagen met illustraties van je
bouwproject, zet leuke zelfbouwtips op papier, alles op ligfietsgebied en over Human
Powered Boats is van harte welkom. Vlieg je dagelijks naar je werk met je Human Powered
Aeroplane? Laat het ons weten.
Kortom, kom op met die kopij, de redaktie wil niet meer van die dunne nummers van
HPV-nieuws zien.

Ben je niet zo'n schrijver? Zet dan de hoofdpunten op papier. Hier op de redaktie maken
we er een artikel van.

Foto's: kleur en zwart-wit is beide welkom. Formaten passen we met de computer aan, dus
daar hoef je je niet druk over te maken.
Het mooiste is het als je je kopij op een diskette aanlevert, en wel als een gewoon
tekstbestand (*.txt), hoewel we de meeste andere bestandsformaten ook goed aankunnen.
Verder hoef je niets te lay-outen, dat doen wij. Mocht het niet mogelijk zijn om de
tekst op flop aan te leveren, dan is geschreven/getypte tekst ook mogelijk. Wij
digitaliseren dit dan.

Nog vragen, mail, bel op schrijf gerust.

En anders: schrijf ze!

Groeten,

Danny Siepman,
Postbus 27,