Re: doppen voor frame

> Hoi ligfietsers,
>
> Ik heb onlangs een frame gekocht van zephyr ligfietsen om zo mijn eigen
> ligfiets in elkaar te knutselen. Ik kan echter moeilijk aan doppen komen om
> de bovenzijde van de staven af te doppen tegen regen e.d.
> Kan iemand mij mischien wat tips of adressen geven.
> Bedankt alvast.

Ik ken wel een adres in Eindhoven waar ze doppen voor 4x4cm buis verkopen.
Ze kosten maar 50 cent per stuk. Ga eens kijken bij een ijzerwarenhandel
in de buurt, die moeten zoiets misschien ook wel hebben.

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven