kraak

Beste HPVers

Mijn broer heeft een alleweder, maar geen toegang tot het net, en
wil wel een vraag stellen aan u allen. En aangezien ik af en toe mag
raggen in zijn bak (vooral overstuur situaties oproepen is erg gaaf)
ben ik graag intermediair.

De vraag is hoe hij de alleweder wat stiller kan maken. Er zit een
kraakje in die zich vooral manifesteerd bij hard aanzetten. Ook bij
regelmatige tred is het kraakje te horen met de regelmatigheid van de
rondmalende pedalen. Mijn suggestie is dat er wat beweging zit tussen
de aluminium platen. Heeft iemand andere ideeen of een oplossing ??
groeten Sander