Re: kraak

Tjaaa,
Eigenlijk moest je het hele ding lassen in plaats van te popnagelen, maar
dan worden reparaties wel iets lastiger. Nadeel blijft dat het een grote
klankkast is, dus wat er voor geluid is hoor je ook altijd goed.
Misschien is de C-alleweder stiller? Inruilen?

Succes!
groetjes
Ludger

PS kan iemand mij AUB even overtuigen dat popnagelverbindingen goed en
stevig zijn en niet gaan 'werken'? Ik heb namelijk nog mijn twijfels.
>De vraag is hoe hij de alleweder wat stiller kan maken.

Ludger Offerhaus, Berlijn