Uit de lijst gezet?

Beste Erno,

Al een dik half jaar volg ik de NLHPV discussies. Sinds begin vorige week heb
ik geen post meer ontvangen, wat mij gezien de drukte op de lijst zeer
verbaasd. De enige reden die ik kan bedenken is dat ik van de lijst verwijderd
ben nadat ik een ongepaste paniek mail heb verstuurd. Maar dat is alleen maar
een vermoeden, ik heb daar niets van doorgekregen. Zou je me kunnen vertellen
of dit inderdaad het geval was, en zou het mogelijk zijn een soort standaard
mailtje te maken voor mensen die verwijderd worden, zoals dat ook gebeurt bij
mensen die nieuw op de lijst zijn? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Met vriendelijke groet, Gijs Baron