Re: ketting vervangen?

Goedemorgen

Meer water en vuil kan ook!
Ik heb dus een Hurri en de ketting loopt op een paar centimeter boven de
weg en reken maar dat die meer vuil vangt (ook met twee buisjes) dan een
racebukfietsketting, om over ingepaktebukdingen maar te zwijgen. Mijn
kettingen zijn na 4500km op en worden dus na zo'n 6000km vervangen en reken
maar dat ik opeens een paar km (nou ja, bij wijze van spreken dan) harder
ga als er opeens weer een schone passende ketting op ligt!

Groets
Ludger

Ludger Offerhaus, Berlijn