Re: Alleweder lassen

> Tjaaa,
> Eigenlijk moest je het hele ding lassen in plaats van te popnagelen, maar
> dan worden reparaties wel iets lastiger. Nadeel blijft dat het een grote
> klankkast is, dus wat er voor geluid is hoor je ook altijd goed.
> Misschien is de C-alleweder stiller? Inruilen?
Het voordeel van de Aluminium Alleweder is dat deze door de mensen zelf
gebouwd kan worden.
Hierdoor kun je de fiest betaalbaar houden.
Heb je al wel eens --aluminium-- plaat van --0,8-- mm gelast????

> Succes!
> groetjes
> Ludger
>
> PS kan iemand mij AUB even overtuigen dat popnagelverbindingen goed en
> stevig zijn en niet gaan 'werken'? Ik heb namelijk nog mijn twijfels.
Mits de verbinding goed is (geen spanen tussen de platen) en er genoeg
ponagels in zitten is dit een zeer betaalbare handige manier van fietsen
bouwen, bovendien is het 1 van de weinige manieren om dunne plaatjes te
verbinden zonder van alle dure gereedschappen aan te moeten schaffen.

Vriendelijke groeten Andre Vrielink