Re: kraak

> Eigenlijk zou je de naden moeten lijmen, dan ben je al die
> afzonderlijke puntbelastingen kwijt. En aluminium laat zich prima
> lijmen, dat zou je kunnen combineren met popnagels want klemmen is
> niet altijd even makkelijk.

De Verhees Alleweder (de Belgische) is volgens mij (wat dit betreft) beter
overdacht dan de Flevo Alleweder. De omhulling bestaat hier uit grotere en
dus minder aluminium platen. Kraak zal waarschijnlijk dan ook minder zijn
en de stevigheid groter.

Bovendien is mijn indruk dat de meer doorlopende dubbele bodem van de
Verhees meer stevigheid geeft. Stevigheid en het voorkomen van scheuren
lijkt mij een belangrijk aandachtspunt bij de Alleweder. De Flevo
Alleweder van De Liggende Hollander (verhuur model) vertoont wat
verdachte scheurtjes achter de kasten van de voorwielen nabij de
aanhechting van de dubbele bodem.

Groet, Rene Voorburg