Re: ketting vervangen?

Ik maak mijn ketting altijd op de volgende manier schoon:
- erafhalen
- in een bak met wasbenzine leggen
- goed onderdompelen en af en toe roeren of schudden
- ketting eruit en afdrogen
- ketting tussen twee nagelborstels doorhalen
- rest van het vuil erafhalen met horlogeschroevedraaier
- ketting nogmaals in de wasbenzine en schudden
- ketting eruit en droogmaken
- ketting in een bak met vuile, afgewerkte en gezeefde frituurolie
   leggen
- tijdje laten weken
- eruithalen en uitlaten lekken
- terug om de fiets
- gaat erg goed

groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter