Wizard of Focus, Twister of ...

Ik heb me laten vertellen dat er ook van de Twister een goedkope editie
komt (zoals Focus van de Wizard). Mijn keus was eigenlijk al gevallen op de
challenge Twister, maar ik twijfel sterk of ik (uit kostenoverweging, die
Twister lookalike gaat zo,n 2000 piek kosten) niet even moet wachten tot
dat ding op de markt is. Mijn vrouw bijvoorbeeld vindt van wel: als je voor
het eerst een auto koopt, hoef je toch niet meteen een Rolls?
Wie geeft me nog wat argumenten?