Re: Verlichting

Ha Marcel

Op 12 Sep 97, 10:41 uur, schreef Marcel Wijkstra over Re:
Verlichting:

> P.S. Ook dit is eigenlijk een vraag voor nl.fiets; Siem, dat lees
> jij toch ook????? -----------

Ja, dat volg ik ook, maar dat is imho meer een 'vraag & aanbod'
groep. Een enkele keer staat er wel een zinnig bericht, maar krijg je
weinig zinnige antwoorden. Dat vind ik het prettige van een
'dedicated' lijst zoals deze; er zijn veel lezers die geen
onzinpraatjes verkopen en hun best doen een antwoord op een vraag te
geven. Ik heb ook het idee dat de meerderheid van de mensen die op
deze lijst zijn geabonneerd niet in nl.fiets meelezen?

Maar misschien doe ik daarmee het karakter van deze lijst wel geweld
aan en worden sommige mensen niet goed van de hoeveelheid berichten
die ik (kan) produceren?

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl