Re: Verlichting

Siem Weel wrote:

> Goeiedag.
>
> Ik zat net naar de 'aso-show' te kijken en verbaasde me erover dat
> een aantal fietsers een bekeuring kreeg omdat de verlichting van hun
> fiets niet werkte. Ik dacht dat je alleen 's avonds verlichting nodig
> had, dus dat je niet perse verlichting nodig hebt als je alleen
> overdag fietst?

Fietsers die overdag bekeurd worden wegens geen licht?! Wel verd.

Volgens de wet moet je gehele fiets in orde zijn, maar ik heb nog nooit gehoord dat de
politie er dadwerkelijk werk van maakt als je overdag zonder reflectie en verlichting
rondrijdt. Kunnen ze iedereen wel gaan bekeuren (ik laat mijn verlichting overdag
meestal gewoon thuis, potverdriejandubbeltjesnogeensaantoezeg). Wat een stelletje
vla-flippen zeg.

Danny~ die even een paar daagjes weg was en dan zoiets leest ~Siepman