Re: Verlichting

Siem schreef:
>er zijn veel lezers die geen  onzinpraatjes verkopen en hun
dat zou goed kunnen, maar iha vind ik de kwaliteit van de discussie hoog en
vrolijk, hoewel de echte techniek soms moeilijk te volgen is; de onzin is
hooguit een knipoog naar de techneuten in ons - die moeten daar maar tegen
kunnen. Kortom: hulde aan deze lijst!

Herman - die al veel nuttigs in de lijst heeft kunnen lezen - Kostelijk