Alleweder of ....?

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag bij Flevobike een proefritje gemaakt in een
Alleweder. En dit was een bijzondere ervaring. Deze fiets (of is het een
trapauto :) is m.i. bijzonder geschikt voor het gure herfstachtige weer.
Wel behoorlijk anders dan een 'gewone' ligfiets (in mijn geval een Sinner
Record 1620).

Ik denk er sterk aan om het bouwpakket aan te schaffen maar enige
marktverkenning is hier op z'n plaats. De prijs van het bouwpakket komt
met de nodige bijkomstigheden (verlichting e.d.) toch snel op zo'n fl 4000
en ik vraag mij af of er een alternatief is voor de Alleweder. Ik meen dat
er ooit eens sprake was van een 'Belgische' Alleweder?

Zijn er andere Alleweder-achtige fietsen op de markt?

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen