verlichting Blue Glide/vervoeren met de auto

Wie weet hoe je een dynamo kunt bevestigen op een blue glide, er zitten nl. geen dynamo-bevestigingspunten aan. Zijn daar oplossingen voor of moet ik zo'n peperduur acculampje kopen?
Wie weet hoe je een BlueGlide kunt vervoeren met een auto, wij hebben een beugel achterop de trekhaak waar je fietsen aan kunt hangen?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!
Ferdinand van Nispen