Re: verlichting Blue Glide/vervoeren met de auto

hallo!

Waar zit je voorrem? als die achter de vork zit past de dynamo ervoor
(links, een 'linksdynamo'), zit de rem ervoor dan past de dynamo er achter
(een 'rechtsdynamo' dus). Hoop ik. Gewoon, ouderwets, klem om de vork.
Geleiding geen probleem, want dubbele bedrading is toch het enig goede (en
het minst onbetrouwbaar). Of als je een klem vindt die om de achtervork
past... Principieel is een dynamo op het aangedreven wiel beter
(efficienter, je drijft direct aan en niet via via).
Bij een Hurri past het (links achteraan de voorvork) en het stoort niet, je
trapt er niet tegenaan, het stoort bij het sturen niet etc.

met heldere groeten,
Ludger

PS Wie ben ik in deze (nog steeds Ludger, waarschijnlijk), ik *heb*
helemaal geen ligfiets?!

>Wie weet hoe je een dynamo kunt bevestigen op een blue glide, er zitten
>nl. geen dynamo-bevestigingspunten aan. Zijn daar oplossingen voor of moet
>ik zo'n peperduur acculampje kopen?
Ludger Offerhaus, Berlijn