Re: overzicht ligfietsen

On 17 Sep 97 at 15:39, R.J.J. Voorburg wrote:

> Wat zijn eigenlijk jouw plannen met je nuttige en informatieve
> website over ligfietsen? Ben je nog van plan die te gaan updaten of
> is het te veel werk geworden? Misschien kunnen we als "lijst"
> gezamenlijk voor het up-to-date houden van de informatie zorgen?

Mocht dat laatste het geval zijn, dan wil ik wel wat ruimte vrij
maken voor een dergelijk initiatief, zoals ik bijvoorbeeld nu doe
met de Ligfiets Markt (http://geomatrix.net/ligfiets/markt/. Het
updaten van tekst en plaatjes door verschillende personen zou geen
probleem moeten zijn.

Vooreerst wil ik Marcel zijn reactie horen.
--
 Wilbert Scheer,               --  0
 ligfiets at geomatrix.net,          --\__/\-o   [Flevobike