Re: Achterwielbestuurde voorwielaangedreven ligfietsen

Paul Meijer wrote:

> Er staan er -als ik me niet vergis- twee op de hpv-CD-rom.Ook een
> Nederlands experiment waarbij een eend (2cv) gebruikt werd.

Dat plaatje staat er inderdaad op, maar ik meen dat het hier ging om een experiment voor
een driewieler. Er staat een vrij groot aantal foto's van een achterwielbestuurde
tweewieler op de Human Powered Vehicles Compact Disk Read Only Memory. Klaarblijkelijk
gaat het hier om een fiets die echt goed rijdt.

> Die CD-rom is trouwens leuk!

Zeg dat wel. alleen al meer dat 4000 JPeg plaatjes en enorme hoeveelheden informatie.
Hou je vast: 600 Megabyte aan vanalles en nog wat. En dat voor f 35,- Ook veel materiaal
van de wereld kampioenschappen in Lelijkstad (1995).