Re: overzicht ligfietsen

Rene' Voorburg vroeg mij langs 'de' lijst:
#Wat zijn eigenlijk jouw plannen met je nuttige en informatieve website over
#ligfietsen? Ben je nog van plan die te gaan updaten of is het te veel werk
#geworden? Misschien kunnen we als "lijst" gezamenlijk voor het up-to-date
#houden van de informatie zorgen?

Dat laatste klinkt mooi, maar vereist wel de nodige coordinatie en
wellicht ook databasemanagement (klusje voor Wilbert, zoals hij
zelf al aangaf). Ik heb daar in elk geval niet de mogelijkheden
en de kennis voor.
Ik heb wel al een begin gemaakt met de update (nog niet zichtbaar),
al veel nieuwe plaatjes gescand, maar de klus is nog niet helemaal
geklaard. Daar komt bij dat mijn PC een beetje stuk is.
Wat mij dwars zit is het feit dat vanaf december mijn
account bij de UvA ophoudt te bestaan (gezien mijn promotie op 19
november), ik weliswaar mogelijk kan kiezen uit drie nieuwe bazen
(TU Delft, Lost Boys, NLR), maar nog niet weet hoe dat qua WWW zal
uitpakken. Misschien dat er wel een (gruwel) euronet of pi.net
account aan te pas komt. Of ik doe het hele zaakje over aan een
ander.
Hoe het ook zij, oktober wordt een rustige maand, dus dan komt die
update er wel. Verwacht echter geen wonderen; de informatie die
elders op www.xxx.nl wordt aangeboden is sinds vorig jaar dusdanig
toegenomen, dat ik eerlijk gezegd ook een beetje twijfel aan de
zin van het bestaan van mijn homepage.

Marcel (die ook ooit een nlnet.sport FAQ bijhield...)
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at wins.uva.nl
-