Re: overzicht ligfietsen

>Ik ken geen enkele pagina waarop zoveel specificaties van ligfietsen
>bij elkaar staan. Natuurlijk is de info op Internet toegenomen, maar
>het betreft dan vaak info van individuele personen die iets over hun
>eigen ligfiets vertellen.

Inderdaad! Het is een bijzonder nuttige pagina!

Ik denk wel dat de pagina wat handiger opgebouwd kan worden. Het lijkt mij
makkelijker als het niet een lange pagina is maar begint met een
overzichtspagina met daarop verwijzingen naar de achterliggende pagina's.
Ik denk dan aan

* een pagina algemene info ligfietsen
* overzicht fietsen met 1 pagina per fiets of eventueel per merk of categorie
* een pagina met termen
* ev. pagina met links

Inbreng van de lijst kan mi. bestaan uit opgetekende ervaringen met de
verschillende modellen. Indien gewenst kan ik je ook wel aan wat
gedigitaliseerde foto's helpen.

Groet, Rene