Re: overzicht ligfietsen

Rene' Voorburg schreef:
#Ik denk wel dat de pagina wat handiger opgebouwd kan worden. Het lijkt mij
#makkelijker als het niet een lange pagina is maar begint met een
#overzichtspagina met daarop verwijzingen naar de achterliggende pagina's.
#Ik denk dan aan
#* een pagina algemene info ligfietsen
#* overzicht fietsen met 1 pagina per fiets of eventueel per merk of categorie
#* een pagina met termen
#* ev. pagina met links

Daar ben ik het mee eens. Probleem voor mij: hoe deel ik de huidige
verzameling Nederlandse ligfietsen effectief in?
Per merk lijkt me niet echt netjes, dat loopt immers uit op
Challenge, Flevo, Optima, m5, en-de-rest.
Opdeling naar type lijkt me onpartijdiger, maar dat geeft weer
SWB-ASS, SWB-USS, trike, low racer, (C)LWB,
en dat is ook niet echt handig, laat staan dat de categorieen even
groot zijn.

#Inbreng van de lijst kan mi. bestaan uit opgetekende ervaringen met de
#verschillende modellen.

Daar wordt ik wat voorzichtiger mee, in vergelijking met de huidige
versie. Het blijkt dat veel mensen mijn persoonlijke, eerste indruk,
lezen als de ultieme waarheid (vraag maar aan Paul Voerman, die heeft
al heel wat klanten gehad met een uitdraai van mijn homepage).

#Indien gewenst kan ik je ook wel aan wat
#gedigitaliseerde foto's helpen.

Altijd prettig.
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at wins.uva.nl
-