Re: Versnellingen

Voor mij mogen de stapjes best niet groter zijn dan 10% (beter 8%),
tenminste in de hoge versnellingen. Lage versnellingen kunnen tot
maximaal 15%.
Dit verloopt niet lineaar, en mischien is het handiger de stapjes in
meters per omwenteling uit te drukken, dus: Stapjes van tussen 0.50
en 0.60 m/omw. zijn in mijn ervaring lekker te rijden, meer dan 0.70
tot 0.80 m/omw. word moeilijk. In [m/omw.] geldt dit voor hoge en
lage versnellingen.

Groetjes,
Mark.

         __     O               __O               Mark Maier