Re: overzicht ligfietsen

>Ha Marcel

>Overigens,  wat mij heel belangrijk lijkt is dat aangegeven wordt
>waarvoor je de fiets het beste kunt gebruiken. Dus is het model
>primair om te racen, voor woon-werk verkeer, ontspanning etc.

Een heel goed idee, maar ook een beetje een wespennest, want er zijn erg
veel fietsen die elk in veel categorien passen. Ik zou bijna zeggen: wat
kan (zuiver toevallig voorbeeld) de Hurri *niet*? Ik zou eerder een
waarschuwing bovenaan de page plakken: 'eerst rijden dan geloven' bij wijze
van spreken, dat de mensen het gewoon zelf uit moeten proberen. Is nog
leuker ook. Als iemand woon werk verkeer binnen Amsterdam op een lage racer
wil doen, moet hij dat vooral niet laten.

Groetjes
Ludger Offerhaus, Berlijn