Re: overzicht ligfietsen

>In reactie op Ludger:

>Dat soort informatie is pas echt nuttig als het op een wat meer structurele
>en representatieve manier verzameld wordt. Als jullie het een goed plan
>vinden kan ik op mijn website wel een formulier met wat vraagjes maken.
>Misschien ook een goed idee om zo'n formulier meteen te koppelen aan de
>pagina's over de verschillende modellen.

En nou ik weer:

Zo'n ervarins database lijkt me beter dan een 'officiele' homepage waar
commentaar op staat wat er dan veel echter uitziet dan als je het eerlijk
presenteert als mening (No offence: bv. Marcel's opmerking dat hij het
Hurri-klapstuur niet zo bi vind, (terwijl anderen lyrisch zijn over dat
fietsje), dat vind ik typisch iets voor zo'n ervaringen van fietser pagina,
en niet zo zeer voor een 'overzichtspagina')

Ik ben benieuwd!
groetjes
Ludger Offerhaus, Berlijn