Re: overzicht ligfietsen

At Fri, 19 Sep 1997 09:33:29 +0100 Ludger Offerhaus <ljo at gfz-potsdam.de>
wrote:
>Een heel goed idee, maar ook een beetje een wespennest, want er zijn erg
>veel fietsen die elk in veel categorien passen. Ik zou bijna zeggen: wat
>kan (zuiver toevallig voorbeeld) de Hurri *niet*?

Over een wespennest gesproken, wil ik me ook even in de discussie mengen.
Na een proefritje over een mul grindpad op de Veluwe vond ik de
Hurri geen echte all terrain bike ;-)

Een soort enquete met ervaringen van gebruikers van ligfietsen lijkt me
inderdaad erg zinvol voor aspirant ligfietsers zoals ik.

Op onze site van de Melige Krekkers, http://www.geocities.com/Yosemite/9732
heb ik een aantal vakantie verslagen verzameld, geschreven door beginnende
en gevorderde ligfietsers. Misschien kan in een volgende update hiernaar
worden verwezen?

Groeten,
Minko
    O           _ O            Melige Krekkers
   _\\/\-%    _`\<,_      door tent en fiets verbonden
  (_)--(_)   (U)/ (u)           enthousiast EEN
        http://www.geocities.com/Yosemite/9732
                E-mail: krekkers at dds.nl