Re: nlhpv-digest V1 #171

Gesteld probleem:

Mijn oplossingen met andere kransjes geknipt,

Arybert schreef:

> Op mijn blue glide heb ik de voorbladen vervangen door 38-48 en dat
> gaat prima. De voorderrailleur werkt nog steeds goed en het is wel
> prettig om een groter  verzet achter de hand te hebben.

Dit is inderdaad een oplossing die ook noemde, maar hiermee wordt het
schakelen van de 22 naar de 38 en omgekeerd minder soepel en bovendien
zijn de nieuwere compact drive derailleurs van XT (en ook LX?) bedoeld
voor tandwielen tot 44 tanden. Even uitkijken dus.
--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven