Re: ZomerZitKussen Blue Glide

On 22 Sep 97 at 14:08, Eric van den Akker wrote:

> Ik heb echter nog wel twijfels over het zitje van deze fiets. Ik
> vrees dat het standaard zitje van schuimrubber een natte rug zal
> opleveren. Zijn er mensen die ervaring hebben met het zomer-zitkussen
> dat Speedliner voor fl. 84,- als accessoire levert voor deze fiets?
> Het is een kussen van super open sponsweefsel dat met klitteband
> wordt bevestigd. Is dit een investering die de moeite waard is?

Dat 'super open spons'-weefsel lijkt op het kussen dat ik een paar
maanden geleden voor op mijn Flevobike heb gekocht. Dat wordt ook op
de Fifty-Fifty gebruikt. De route die ik momenteel dagelijks afleg is
10 km. Met schuimrubber mat was mijn rug dan echt nat. Nu is dat
- laat ik zeggen - licht vochtig. Wat mij betreft: een hele
verbetering. Alleen die prijs... Mijn mat kostte 35 gulden (bij
Flevobike in Dronten) met klitteband. Volgens mij praten we over
hetzelfd materiaal.

Groeten,
--
 Wilbert Scheer,               --  0