Re: Zomerzitkussen

Als je al een Hurri hebt, snij dan gewoon het schuim weg waar het lengtegat
in het zitje zit: dan heb je over bijna de hele lengte van je rug
uitstekende middenventilatie en de harde klappen van onderen (die je op een
hydrohurri toch al bijna niet meer hebt, wel op de oerhurri) komen niet
meer op je ruggegraat aan maar op de twee spierbundels daarnaast. Of dit
bij de allernieuwste zitjes ook kan weet ik niet (hebben die de lengtegoot
nog?). Alleen in de winter 'tocht' het weleens hinderlijk, maar ik heb mij
laten vertellen dat niet iedereen bij min vijf en windkracht zoveel nog op
de fiets springt, dus dat hindert meestal niet zo.

met luchtige Groet
Ludger
Ludger Offerhaus, Berlijn