Afwisseling baat

Ligfietsers,

In mijn schuur stond al heel lang een oude, maar niet versleten racefiets.
Ik heb deze voor zo'n 100 piek opgeknapt (bandjes, kabels etc.) en hij rijdt
weer prima. Afgelopen week voor het eerst eens gewisselfietst: maandag
Flevo, dinsdag racefiets en zo door t/m vrijdag.
Ik merkte dat ik aanzienlijk minder moe was in de benen. Nu was het
afgelopen week ook wel prettig fietsweer, dus definitieve conclusies wil ik
nog niet trekken.
Wel ben ik ervan overtuigd dat het niet verkeerd is eens wat afwisseling te
brengen in het fietsen, zeker als het - zoals voor mij - de enige sport is.

Ervaringen?

Erno

HeT, het leukste e-zine op internet
de nieuwste editie: 1 september, nummer 18
info: www.dra.nl/~het