Re: Zomerzitkussen

Op 23 Sep 97, 12:24 uur, schreef Cornelissen, Toni over Re:
Zomerzitkussen:

> Ik zal mijn pogingen om mijn rug droog te houden ook even aan jullie
> doorgeven.

Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen :-) Het stoeltje op
de Flevobike Amigo (en Basic) is voorzien van een tamelijk
grof geweven nylondoek. Het is enigszins doorzichtig. Kwa vormgeving
is het in vergelijking met de stoeltjes zoals op de 50-50 een lelijk
ding, maar het ventileert fantastisch (vormt zich bovendien naar
je rug). Een natte rug heb ik nog niet gehad. Tis bovendien in een
handomdraai te vervangen, want je schuift het over een paar buizen en
zet het aangenaaide kussen met klitteband vast aan het frame.

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/