Re: Hallo allemaal

>Hoi allemaal,
>
>	Ik heb nu een maand of 3 een Flevobike Racer, en ik ben er erg
>blij mee. Laatst zat ik zo'n beetje deze mailinglijst door te lezen, en ik
>lees dat de meesten onder de 30 gemiddeld rijden. Doet iedereen dat? Want
>als ik soms even m'n best doe lukt 36 gemiddeld (plusminus 3 kwartier
>lang) ook wel. Even voor de duidelijkheid: ik had hiervoor niet een
>racefiets ofzo, en m'n fietsPC staat goed ingesteld ;)

Of je bent tamelijk sterk, of je fiets PC is stiekum toch niet zoo goed,
lijkt mij. Of de anderen hebben het over wat ze *meestal*/bijna altijd
rijden en als zij soms even hun best doen rijden ze 77km in een uur.....
;-)

Veiligheid:
Idee: ga ervan uit dat niemand jou ziet aankomen en dat jij niemand ziet
aankomen (bij kruizingen etc.) en gedraag je daar naar. Dan moet het wel
veilig genoeg zijn.

en Banden:
Kijk wel een beetje uit dat je ook die dikke banden hard oppompt, anders
heb je in de bochten geen grip meer.

Fiets Ze!
Ludger
Ludger Offerhaus, Berlijn