Re: gemiddelde

Siem Weel writes:

> Ik lees dat ook en dan bekruipt me het gevoel dat ik
> maar een watje ben, want na een rit is het gemiddelde 25 km/h...

...en hoe langer de rit wordt, hoe langzamer of het gaat!
Solotochtjes van 200km reed ik nooit sneller dan 20-22km/u (wil toch wel
o.m. lunchpauze, en, nee, heb niet zo'n tellertje dat stopt als ik stop)
en de 200km A'damse Fortentocht dit voorjaar met een clubje ligfietsers
(toch heel leuk gereden toen) kwam zelfs niet boven de 16-17km/u.
Watjes...
Kees Doets