Re: Hallo allemaal

Ha Arjen,

Op 24 Sep 97, 8:25 uur, schreef verstoep at prac.cs.utwente.nl over
Hallo allemaal:

> ik lees dat de meesten onder de 30 gemiddeld rijden. Doet iedereen
> dat? Want als ik soms even m'n best doe lukt 36 gemiddeld (plusminus

Nou, ik wel. Ik lees dat ook en dan bekruipt me het gevoel dat ik
maar een watje ben, want na een rit is het gemiddelde 25 km/h, maar
dan moet er niet teveel wind staan. Ik troost me dan maar met de
gedachte dat ik evengoed kom waar ik wil wezen....
Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/