Re: Afwisseling baat

Zelf ATB ik en gebruik mijn ligfiets voor woon-werk verkeer. I.h.o is het
inderdaad
helemmal niet slecht om af en toe te wisselen. Ik merk dat ik ander
spiergroepen op
mijn ATB gebruik dan op de M5. Als je dan inderdaad dagelijks wisselt klinkt
het
logisch dat je minder tot geen spierpijn hebt.
En wees nu eerlijk; een bukfiets is toch ook leuk.
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter