gezocht: Magura klemmetjes

Tja, wat te hard aangevezen zeker :(  Nadat een vriendelijke
buurman/garagist de bevestigingsplaatjes op mijn Flevobike had gelast ging
ik die remmetjes er zelf wel opzetten. De linkse ging goed., de rechtse
spartelde wat tegen... Om zeker te zijn dat de remcylinder zou blijven
zitten nog een extra slaggetje met de imbus... Krak.

Dus, heeft er iemand nog een bovenste beugeltje liggen?

    Bovenste beugeltje
       Onderste beugeltje (de remcylinder zelf heb ik niet durven tekenen.
                           daar begin ik niet aan.)
          Bevestigingsplaatjes
              Voorvork

   /\
    Deze is't. Overduidelijk niet? :)

Peter - die nog steeds met de rammelende rollerbrake de stilte verscheurt.