Re: Hallo allemaal

hallo snelheidsmonsters!

Nou, mijn gevoel is dat ook! Ik ben blij als ik dat haal - zou het dan toch
de leeftijd, en de navenant mindere conditie zijn? (...ik herinner me van
vroeger hogere snelheden op de race-bukfiets...)

Zo is dat - maar als ligfietser moet je natuurlijk deze vervoerswijze niet
te schande maken door met a furlong/fortnight langs te komen:-)

Herman - still going strong - Kostelijk