Re: snelheidsmonsters ?

karel schreef:

> Nu begin ik mij toch werkelijk af te vragen of ik nog wel aan een ligfiets moet beginnen. Het is er uiteindelijk toch om te doen dat je lager ligt en minder wind vangt en dus sneller bent dan op een bukfiets? Voorgaande diskussie geeft mij het gevoel da
t dat allemaal wat tegenvalt......

Een collega van mij rijdt op zijn zelfgeboude Flevo Bike regelmatig
racefietsers voorbij (zegt hij). Een kruissnelheid van 30 km/h is geen
probleem en tussensprintjes gaan zo met 50 km/h.
Ik verbaas me dat er nog geen reacties zijn van FlevoRacer-rijders en
andere snelheidsduivels die hier hun topsnelheid durven/willen mededelen.
(PS: Toen ik twee weken geleden met mijn ATB over de kop vloog, en het
     tellertje van het stuur afstuiterde gaf het als Maximum 152 km/h aan!
     Wel leuk om te laten zien als je thuis komt, maar niet echt realistisch)

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven