Re: snelheidsmonsters ?

Is al eerder gebeurt. Ik ben definitief sneller op mijn FlevoRacer
dan op de Racebukfiets. Mijn gemiddelte ligt tussen rond 28 en max.
38 km/h, op een afstand van 13 km. Erg afhankelijk van windkracht en
richting.

Maar - het belangrijkste verschil tussen bukfiets en ligfiets is
niet snellheid maar de uitstekende comfort! Want snelheid is well
leuk, maar op m'n racebukfiets sta ik maximaal een uur door met de
rugpijn die ik al gauw krijg. Tegenover staan uren op de Racer.
MTBen gat iets beter, omdat ik heel vaak de rijpositie verander
tijdens het door de bossen gieren (op voor MTBers toegestane paden).

Mark.

         __     O               __O               Mark Maier