Re: snelheidsmonsters ?

Inderdaad is mijn rug erg gevoelig tegen foute vormgeving van
ligfietszitjes. En de oude Flevo stoel is volgens mij wel een
voorbeeld hoe het niet moet. Het 'kuipje' op mijn Racer is dus een
beetje gemodificeerd. Zwart geschildert, bij vorbeeld ;-) en een
aantal stukjes schuimrubber onder het orgineele zitkussen, om hem aan
mijn rug te passen. Pas dan lig ik lekker op de Racer. Nu is de zit
alleen maar nog een beetje te kort ...

Kijk maar naar het stoeltje die op de Windcheetah zit. Veele duizend
piek voor een fiets, en wat krig je voor je geld? Een vreselijke
kuip, maar dan van carboon (!)

Mark.

         __     O               __O               Mark Maier