zitje en matje

Hoi,

Ik ben bezig om een zitje van triplex ( 3 lagen) vorm te gaan geven.
Hij past al prima op mijn fiets, maar heeft nog geen stroomlijn.
Kan iemand mij tips geven over hoe ik dit kan doen.
Wel of niet ruggegraat vrij, of wel niet schouders ondersteunen enz.
Ik ben een startende ligfietser ( als dat wat uitmaakt?).

Verder moet ik bog een matje hebben. Ik heb twee producten gezien, t.w.
reconflex (o.i.d.) en een matje van bowi uit r'dam. Heeft iemand hier
ervaringen mee en hoe zijn die, of zijn er nog meer zinvolle alternatieven.

Alvast bedankt.   Maurice
Hier komt de standaard melding die bij elk bericht meegestuurd
wordt. Je kan hem veranderen vanuit eudora middels de
opties Tools (bovenaan in de menu balk) en dan Signature.
Na het afsluiten van de Signature Window is hij veranderd.