Re: Hallo allemaal/furlongs

Herman - die deze maat nog niet is tegengekomen in de conversieprograms -
Kostelijk

NB nagekomen: Krist heeft het nog even duidelijker voor ogen dan ik en zal
ongetwijfeld gelijk hebben met zijn verklaring: mijn kennisachtergrond is
uit de jaren '60 toen dit in 'mijn kringen' een popi uitdrukking was
waarbij de achtergrond niet echt relevant was...