Re: Hallo allemaal/furlongs

Herman M. Kostelijk [HMKostelijk at CompuServe.COM] schreef:

> Herman - die deze maat nog niet is tegengekomen in de
conversieprograms - Kostelijk

Tijdens mijn studie heb ik een programma geschreven dat m.b.v. de z.g.n.
vergeet-me-nietjes de doorzakking en rotatie van een balk te berekenen.
In die tijd kwam ook net de Nederlandse uitgave (of herdruk) van
Murphy's Law uit. Ge\"inspireerd door Klipsteins Law is daar toen ook de
mogelijkheid ingekomen om lengte's in furlongs in te voeren.

Voor de ge\"intereseerden kan ik dat programma wel ergens op internet
beschikbaar maken. Je zou dit programma kunnen gebruiken als hulpmiddel
om de stijfheid van je frame te berekenen.

Toni "Die met de laatste zin toch dit bericht toch nog over fietsen laat
gaan" Cornelissen