Re: zitje en matje

Ik heb goede ervaringen met (1) ruggegraat vrij (voor een stjf zitje heb je
dan wellicht ribben achterop nodig) en met een 'hoog' zitje, wat bij de
schouders nog meebuigt om hoog te ondersteunen. Op mijn Flevobike moest ik
mijn schouders zelf omhoog houden, op mijn Hurri kregen ze prettige hulp
van het zitje.

Succes met bouwen en fiets ze!
LO

Ludger Offerhaus, Berlijn