Re: snelheidsmonsters ?

Ha Siem!

Wat heb jij voor ligfiets????? Op mijn buktourfiets ga ik even in de
pedalen staan op de kasseien en heb nergens lat van, op mijn (voor
ongeveerde) Hurri's was ik soms (zeker bij de elastomeer, dus Oerhurri) erg
blij dat mijn vullingen goed vast zitten in mijn kiezen.
Jij had toch een Amigo? Niet uitproberen hoor, maar wat doet die voorvering
als je bij 60km/h in een bocht golven in de weg tegenkomt? stuiter/zweef je
dan niet van de weg af?

groetjes Ludger

Want Siem schreef:
>Ik heb een ligfiets gekocht met als prioriteit comfort.
>irritant. En het is ook wel lekker als op een klinkerweg de
>vullingen in de kiezen blijven zitten.
Ludger Offerhaus, Berlijn