beginnende snelheidsmonster?

Ik heb nu ongeveer 2-3 maanden m'n BleuGlide en zo'n 900 km gefietst. 4 dagen per week +/- 30 km p.dag. Mijn kruissnelheid is nu 25/26 km.u. In het begin had ik veel last van spierpijn toen was m'n kruissnelheid zo'n 23 km.u. Nu begin ik eindelijk te erva
ren dat ik meer spanning in m'n spieren krijg en veel minder tot geen spierpijn krijg, en m'n snelheid begint langzaam op te lopen. Dus wie weet over een tijdje 30-35 km.u. (alle begin is ...) Het is inderdaad bijzonder comfortabel rijden op een ligfiets,
 alleen met koude handen zwabber ik meer. Ook is het een hardstikke mooi wat mensen  zeggen over je ligfiets: "Relaxx" (dat is een andere ligfiets) "Zo ene mot ik ok hebbe, goat lekkur snel joh" (kereltje van 12 jaar) maar heel mooi vind ik de gezichtjes
van kleine kinderen. Over de andere opmerkingen en het gestaar geef ik geen aandacht.
Groetjes
Ferdinand (die dadelijk weer lekker in het zonnetje naar huis gaat liggen) van Nispen.