Rugpijn op een Flevobike???

>Op een Flevobike kuipje??? Wat voor rug heb jij? Ik hield het daar geen
>uren op uit (op de hurri wel max 15h op een dag)

>LO

Ik heb een heel standaard kuipje en mijn Flevobike Racer, en ik rijd er
met veel plezier (en pijnloos) uren lang op. Terwijl ik laatst in de auto
na 2 uur totaal niet lekker meer zat (Citroen XM, toch niet de eerste de
beste zou je zeggen).
Waar ik niet zo van houd is tintelende tenen doordat de trapas zo hoog
zit. Gelukkig is dat snel opgelost door eens in het halve uur eventjes de
benen omlaag te laten hangen.

Groetjes van Arjan

http://wwwedu.cs.utwente.nl/~verstoep
Email: verstoep at cs.utwente.nl